عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

برای نشان دادن زیبایی های جهرم
برای از یاد نبردن فرهنگ غنی جهرم
تلگرام و اینستاگرام
asrejahrom@

طبقه بندی موضوعی

 asrejahrom        asrejahrom 

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی لارستان از برقراری ۸ پرواز فوق‌العاده در مسیر دبی – لار در این فرودگاه خبر داد که توسط شرکت فلای دبی و از ۲۸ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ انجام می‌شود.

عنایت‌الله انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از برقراری ۸ پرواز فوق‌العاده در مسیر دبی-لار در فرودگاه بین‌المللی لارستان خبر داد و اظهار داشت: این پروازها توسط شرکت فلای دبی و از ۲۸ اسفند ۹۴ تا ۱۵ فروردین ۹۵ انجام می‌شود و با احتساب مسیر رفت و برگشت در مجموع ۱۶ پرواز است.

وی با اشاره به تکمیل فیزیکی ترمینال فرودگاه لارستان گفت: رعایت استانداردهای بین‌المللی در بحث تجهیزات و مسائل فنی سبب شده که بهره‌برداری از آن به خردادماه سال ۹۵ موکول شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان درباره توسعه اپرون (پارکینگ هواپیما) در این فرودگاه افزود: مناقصه برای انجام این پروژه انجام شده اما تعداد پیمانکاران به حد نصاب نرسید به همین دلیل به بعد از تعطیلات عید نوروز موکول شد.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: اعتباری معادل ۸۰ میلیارد ریال برای انجام این کار نیاز است و در حال حاضر فرودگاه لارستان ظرفیت پارک ۳ هواپیما را دارد.

وی تصریح کرد: با انجام این طرح ظرفیت پارک هواپیما در  فرودگاه بین‌المللی لارستان به ۶ هواپیما افزایش می‌یابد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی