عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

برای نشان دادن زیبایی های جهرم
برای از یاد نبردن فرهنگ غنی جهرم
تلگرام و اینستاگرام
asrejahrom@

طبقه بندی موضوعی

 asrejahrom        asrejahrom 

 سیاوش قزلی از پرداخت 67میلیارد و 325میلیون و 848هزار ریال غرامت به املاک واگذاری به شهرداری جهرم خبر داد و اظهار داشت: 18مورد از املاک در مسیر به منظور تسهیل در ایاب و ذهاب شهروندان خریداری شد.

به گزارش عصر جهرم به نقل ار تسنیم، قزلی با اشاره به میزان عرصه و اعیان در مسیر واگذار شده به شهرداری، تصریح کرد: مقدار عرصه و اعیان واگذار شده در راستا به ترتیب بیش از 18هزار و 900متر مربع است.

شهردار جهرم افزود: اضافه‌شدن پلاک‌های حاشیه محدوده در سال 94 تحت عنوان لکه‌های آبی به محدوده خدمات شهر که پس از سال‌ها پیگیری و مکاتبه مورد موافقت اداره‌کل راه و شهرسازی استان و دبیر‌خانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در هفت پهنه به مساحت 542 هکتار قرار گرفت تاثیر به‌سزایی در گسترش و توسعه  شهرستان دارد.

وی از انعقاد توافق با اداره اوقاف و امور خیریه جهرم خبر داد و تصریح کرد: براساس این توافق حدود 17 هزار مترمربع از موقوفه پبر شبیب و 43هزار متر مربع از موقوفه شریف‌آبادی به شهرداری جهرم واگذار شد.

شهردار جهرم خاطرنشان کرد: از 100مکاتبه‌ای که با سازمان مسکن و شهرسازی فارس و ارسال پرونده‌های ارباب رجوع به منظور تغییر کاربری، تفکیک، حذف کوچه، تقلیل عرض کوچه و غیره صورت گرفته نزدیک به 40مورد به نتیجه رسیده است.

قزلی تاکید کرد: شهرداری جهرم موفق به پاسخ‌گویی بیش از 100مورد استعلام ارباب رجوع در واحد حقوقی و املاک مربوط به نقل و انتقال، ترهین، عدم خلاف، پایان کار، صدور پروانه و غیره شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی