عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

برای نشان دادن زیبایی های جهرم
برای از یاد نبردن فرهنگ غنی جهرم
تلگرام و اینستاگرام
asrejahrom@

طبقه بندی موضوعی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: سند ۲۵ ساله توسعه جهرم با هدف مشخص نمودن تکالیف ادارات جهرم در راستای  وظا یف ذاتی شان  تدوین گردیده است. 

به گزارش عصر جهرم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، مهندس صحرائیان در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر پیشرفت تحصیلی و جشنواره خوارزمی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم، از تدوین سند 25 ساله جهرم خبر داد و اظهار داشت : با اجرایی شدن این سند در  دوره زمانی کوتاه مدت می‌توان شاهد پیشرفت این شهرستان در زمینه‌های مختلف بود.

وی با بیان مزایای تهیه سند چشم‌انداز توسعه ، گفت: با تغییر مسئول هر اداره خط مش و برنامه‌های آن نهاد مشخص و نگرانی برای تغییر سیاست‌ها و اهداف آن وجود ندارد زیرا که در این سند وظایف و سیاست های هر اداره مشخص‌شده است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه جهرم دارای ظرفیت‌ها و استعداد بسیار خوبی است که در سند چشم‌انداز توسعه به آن توجه شده است، تصریح کرد: این سند در چهار جلد در زمینه‌های حوزه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی تهیه‌شده است.

مهندس صحرائیان خاطر نشان کرد: سند چشم‌انداز توسعه شهرستان جهرم رونمایی درآینده نزدیک با حضور مدیرکل سازمان برنامه‌وبودجه استان رونمایی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی