عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

برای نشان دادن زیبایی های جهرم
برای از یاد نبردن فرهنگ غنی جهرم
تلگرام و اینستاگرام
asrejahrom@

طبقه بندی موضوعی


   asrejahrom 

به همت معاونت غذا و داروی شهرستان جهرم "مستند دوستی با دشمن " با موضوع اعتیاد تهیه گردید. در این مستند که به کارگردانی حسن وزیرزاده به مدت ۴۰ دقیقه آماده بهره برداری می باشد، بر خلاف سایر مستندهای با موضوع اعتیاد، تلاش شده است که به جای سیاه نمایی از وضع اعتیاد و القای روحیه ناامیدی و یاس در افراد درگیر در این معضل اجتماعی، به ارائه راهکارهای مشخص و عملی جهت رهایی از این باتلاق پرداخته شود.

 به گزارش عصر جهرم به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جهرم، به همت معاونت غذا و داروی شهرستان جهرم مستند " دوستی با دشمن "  با موضوع اعتیاد تهیه گردید. در این مستند که به کارگردانی حسن وزیرزاده به مدت ۴۰ دقیقه آماده بهره برداری می باشد، بر خلاف سایر مستندهای با موضوع اعتیاد، تلاش شده است که به جای سیاه نمایی از وضع اعتیاد و القای روحیه ناامیدی و یاس در افراد درگیر در این معضل اجتماعی، به ارائه راهکارهای  مشخص و عملی جهت رهایی از این باتلاق پرداخته شود.

قایل ذکر است که این مستند با رویکرد تخصصی و با حضور کارشناسان حوزه اعتیاد (دکتر وحیدرضا رحمانیان- دکتر ابوالفضل نیکوسیر- دکتر حامد کشافی  دکتر رابرت فرنام- دکتر مهدی عبدلی- دکتر محمد هادی افتخارزاده ) تهیه و تدوین گردیده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی