عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

برای نشان دادن زیبایی های جهرم
برای از یاد نبردن فرهنگ غنی جهرم
تلگرام و اینستاگرام
asrejahrom@

طبقه بندی موضوعی

توجه به منافع ملی کشور در تحولات منطقه

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

 asrejahrom        asrejahrom 

امام نماز جمعه جهرم گفت: در تحولات منطقه باید حواسمان به منافع ملی کشور باشد و کسی نگوید مشکلات کشورهای منطقه ربطی به ما ندارد.

یه گزارش عصر جهرم به نقل از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به درگذشت عالم ربانی آیت‌الله حاج سید عبدالحسین آیت‌اللهی، این مصیبت را به مردم تسلیت گفت و بیان داشت: زحماتی که خاندان آیت‌اللهی در کشور و به‌ویژه در استان فارس کشیده‌اند بر هیچ‌کس پوشیده نیست و دیروز یک نفر از این خاندان که موجب برکت در منطقه و شهر جهرم بود را از دست دادیم و مردم فردا با حضور در مراسم تشییع کمی از حق این بزرگوار را جبران خواهند کرد.

دژکام در مورد مشکلاتی که در برخی از کشورهای منطقه وجود دارد بیان داشت: برخی در داخل بیان می‌حذف فرمت متنکنند مشکلات کشورهای همسایه ربطی به ما ندارد و باید به مسائل کشور خود برسیم که این حرف درستی نیست زیرا مشکلات امروز همسایگان ما به ما ارتباط دارد و اگر حمایت شیعی خود را از حکومت سوریه و عراق انجام می‌دهیم در راستای حفظ منافع ملی است.

وی افزود: امروز برخی کشورها در خاورمیانه شورایی راه انداخته‌اند و حزب‌الله را گروه تروریستی می‌نامند و برای قطعه‌قطعه کردن سوریه و عراق برنامه‌ریزی و هدف‌های خود را دنبال می‌کنند و ما نیز باید حواسمان به منافع ملی‌مان باشد.

دژکام با توجه به روزهای پایانی سال اظهار داشت: کمیته امداد برنامه‌هایی را برای کمک به نیازمندان در این روزها در حال اجرا دارد اما باید توجه بیشتر به نیازمندان داشته باشیم و به آن‌ها کمک کنیم که این بالاترین عبادات است.

وی با اشاره به پایان رقابت هفتم اسفندماه جاری و حضور گسترده مردم در انتخابات نیز بیان داشت: نخست‌ این‌که باید به مردم که با حضور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام آفریدند تبریک گفت و همچنین به کاندیدای منتخب می‌گوییم که امروز نیاز اصلی جامعه ما وحدت است و باید از تمام ظرفیت‌های این شهر برای پیشرفت آن استفاده شود.

وی در پایان از کمک تمام نامزدها به فرد منتخب در انتخابات استقبال کرد و بیان داشت: پس از هفتم اسفندماه، فصل جدیدی را باید شروع کنیم و همگی به فکر کمک به مردم باشیم و ادب پس از انتخابات را رعایت کنیم و اطرافیان نامزد منتخب نروند و بگویند ما رأی جمع کرده‌ایم و اگر کسی به مجلس راه پیدا کرده خدا دل‌ها را به سمت او کشیده است و آن را کار خدا بدانیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی