عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

عصر جهرم

آخرین خبرها و تحولات جهرم

برای نشان دادن زیبایی های جهرم
برای از یاد نبردن فرهنگ غنی جهرم
تلگرام و اینستاگرام
asrejahrom@

طبقه بندی موضوعی

 asrejahrom        asrejahrom 

همزمان با سراسر کشور مراسم روز درختکاری با حضور نماینده شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور جهرم با کاشت چندین نهال برگزار شد.


به گزارش عصر جهرم به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور جهرم با حضور ریاست و مسولین این دانشگاه و همچنین نماینده شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور مراسم روز درختکاری در این دانشگاه با کاشت چندین نهال برگزار شد. نماینده شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر گسترش فضای سبز گفت: با توجه به کم آبی شهرستان ، بایستی گونه هایی استفاده شود که نیاز به آب کمتری دارد و بومی و سایه دار باشند و در مقابل کم آبی مقاوم باشند .

همچنین به همین مناسبت انجمن علمی مکانیک بیوسیستم با همکاری شورای صنفی در نظر دارد به مناسبت ۱۵ اسفند (روز درختکاری) محوطه  پردیس دانشگاه جهرم را درختکاری نماید.

برگزاری مراسم روز درختکاری در پردیس دانشگاه جهرم

بدینوسیله به اطلاع می رساند:

انجمن علمی مکانیک بیوسیستم با همکاری شورای صنفی در نظر دارد به مناسبت ۱۵ اسفند (روز درختکاری) محوطه  پردیس دانشگاه جهرم را درختکاری نماید. لذا از علاقه مندان  دعوت می شود در این مراسم شرکت فرمایند.

مکان: پردیس دانشگاه جهرم

زمان: یکشنبه 16/12/94 ساعت: 8 الی 12

شایان ذکر است سرویس ایاب و ذهاب برای رفت و آمد دانشجویان به پردیس دانشگاه مهیا است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی